15 Temmuz 2007 Pazar

2007 Gezİ EtkinLikLerİ

Sizlere 2007 ilkbahar ve yaz döneminde yapacağımız dağ gezileri etkinlik takvimini gönderiyoruz. Ve bu gezilerle ilgili kısa bilgiler vermek istiyoruz.

1-BÜYÜKHACET(2587 mt) ZİRVESİ ÇIKIŞI. 26-27 MAYIS 2007 CUMARTESİ-PAZAR.

1.GÜN: 19-20 mayısta gezi yoğunluğu ve katılım azlığı nedeniyle yapamadığımız ilk dağ etkinliği gezimizi yapmak istiyoruz. Buna göre 8-10 kişilik yeterli katılım olması durumunda saat: 11.00'de AŞTİ'den hareket ediyoruz. Çankırı'ya ulaştıktan sonra eksik kalan son malzemeleri alıp yerel araçla Kadınçayırı kamp yerine gidiyoruz. Kampımızı kurup akşam yemeği hazırlığı yapıyoruz. Ortaklaşa hazırlanan akşam yemeğimizi afiyetle yiyoruz. Sırt çantası hazırlığı sonrası zirve çıkışı ile bilgiler aldıktan sonra erkenden yatıyoruz.

2.GÜN: Saat: 04.00'de kalkıyoruz. Güzel bir kahvaltı sonrası parkura girip tırmanmaya başlıyoruz. Öğle saatlerine doğru güney batı yüzünden Büyükhacet(2587 mt) zirvesine ulaşıyoruz. Fotoğraf çekimi sonrası zirvede önceden hazırladığımız öğle yemeğimizi yedikten sonra aynı rotadan inişe geçiyoruz. Saat: 16.30'da kampa gelip bir süre dinleniyoruz. Kampımızı topladıktan sonra aracımızla Çankırı'ya gelip otobüse binerek Ankara'ya geliyoruz. Bir başka etkinlikte buluşabilmek dileğiyle vedalaşıp ayrılıyoruz.